Тесла го враќа својот софтвер за целосно самостојно возење, изјави во неделата извршниот директор Илон Маск, откако откри грешки во софтверот во новата серија софтверска бета верзија.
Компанијата ја претстави новата верзија на софтверот за помош на возачот на поголема група корисници, но Маск изјави дека тоа се покажало проблематично и дека компанијата работи на поправки.
“Ве молиме имајте предвид, ова треба да се очекува со бета софтверот. Невозможно е да се тестираат сите хардверски конфигурации во сите услови со внатрешно обезбедување на квалитет, па оттука и јавната бета верзија” – изјави Маск
Ажурирањето веќе се покажа проблематично претходно, бидејќи Тесла го одложи првото објавување, бидејќи она што го напиша Маск беше „регресија во некои леви кривини на семафорите“, пронајдени од внатрешни инспектори за квалитет. Но, тој во неделата рече дека компанијата продолжила со пуштањето во употреба, истакнувајќи дека се потпира на јавноста за да собере повеќе податоци за условите и параметрите на возењето.
Корисниците пријавија спорадични проблеми, вклучувајќи и проблеми со сопирачките, предупредувања за судир и други грешки во системот што не беа присутни во претходните верзии.
Целосното самостојно возење е проширена итерација на софтверот што Тесла го нарекува Автопилот, кој може да се движи по автопатите, да повикува и паркира автомобили и да спроведува други маневри со внимателен возач зад воланот. Целосното самостојно возење ги носи тие способности на градските улици, овозможувајќи му на софтверот да ги движи автомобилите на Тесла низ локалните патишта и населени места. Корисниците мора да обрнат внимание во секое време, а софтверот – и покрај неговото име – не се смета за автономен, според индустриските или регулаторните дефиниции.
Tesla, која првично ја обезбеди бета верзијата за целосно самостојно возење на група од околу 2.000 корисници, ја прошири програмата користејќи бета „безбедносен резултат“ што го оценува возењето на сопствениците на скала од нула до 100. Првото промовирање на околу 1.000 нови корисници ги вклучува оние кои постигнале оцена 100 во проценката на безбедноста, што го оценува возачот врз фактори како што се агресивното вртење и силното сопирање.
Извор: WashingtonPost