Mercedes-Benz потврди дека седанот EQS, нивниот водечки електричен автомобил, ќе чини најмалку 100.000 долари. Основниот модел, кој има батерија од 90kWh и користи еден електричен мотор за напојување на задните тркала, започнува од 106.374,10 евра – околу 124.000 долари. Поскапата варијанта со двоен мотор и погон на сите тркала има батерија од 107,8 kWh и неговата цена започнува од 135.529,10 евра – или скоро 159.000 долари.
Бидејќи купувачите ги специфицираат своите EQS, оттаму цените сигурно можат да се зголемат. Но, дури и откако ќе го имаат својот автомобилот, Мерцедес-Бенз ќе го користи EQS за да тестира дали клиентите ќе бидат заинтересирани да платат за да ги користат или да ги прифатат другите функции достапни со надградба на софтверот преку Интернет. На пример, Мерцедес-Бенз електронски ќе го ограничи аголот на управување на задните тркала, но ќе има опција по купување да и плати поголема цена на компанијата за да го зголеми тој агол на управување за неколку степени за построг радиус на вртење. Мерцедес-Бенз вели дека дури планира да понуди „привремени активации и бесплатен пробен период“ на овие карактеристики за да ги привлече клиентите.
Се разбира, ќе има повеќе продажби фокусирани на софтвер што ќе бидат достапни. За 89 евра месечно (се разбира, после првата бесплатна година), сопствениците на EQS ќе ја добијат привилегијата да играат тетрис, судоку и други мини-игри на масивниот „хиперскрин“ во контролната табла, меѓу другите карактеристики.
Мерцедес-Бенз не е единствената компанија која испробува вакви идеи и сигурно нема да биде последна бидејќи производителите на автомобили ја зголемуваат контролата на компјутерот врз различните елементи на она што го тера автомобилот да се движи. Тесла беше пионер на идејата со тоа што функциите како неговиот систем за помош на автопилотот беа достапни за купување. (Компанијата во еден момент дури продаде некои автомобили со поголеми батерии кои беа електронски ограничени за да имаат помал опсег, а сопствениците може да платат за да го отклучат тој дополнителен капацитет.) Нивниот соработник, германски производител на автомобили БМВ, исто така, е прилично заинтересиран во идејата за микротрансакции во автомобилите.
И додека EQS неизбежно ќе се спореди со обновениот седан Model S поради неговата сличност во цената и можностите за долг дострел, прегратката на максималистичкиот луксуз на Мерцедес-Бенз уште е во целосен контраст со ласерскиот фокус на Тесла на минимализмот и технологијата. Како ќе се одвива тоа оваа година во Германија и подоцна, во САД ќе биде нешто што треба да се земе предвид, бидејќи EQS конечно ќе застане на патот.