Повеќето брендови ги најавија нивните нови лого-а со наплив на текстови во медиуми, со голема помпа или во најмала рака со твит. Француското Renault ја претстави новата еволуција на своето иконско дијамантско лого, кое ќе се појави на сите модели на производство и застапништва во следните две години.

Како и неговиот ривал Peugeot, новото лого на Renault претставува возвратна почит кон стилизираниот дијамант откриен во 1972 година – знак што служеше се додека не се појави првата верзија на сегашното лого на хром во 1992 година. Неговава последна измена беше направена во 2015 година.

Овој последен редизајн е деветти пат кога Рено го редизајнира дијамантското лого, кога го направи своето прво појавување во 1925 година, заменувајќи низа заоблени логоа – вклучувајќи ја и верзијата од 1919 година со борбениот тенк Renault FT, истакнувајќи ја услугата на Renault кон својата нација во Првата светска војна.

Всушност, автомобилската марка за првпат го прегледа своето ажурирано лого во ретро стил во концептната реклама за престојниот Renault 5 EV. Исто така беше забележано во рекламна кампања што треба да се појави наскоро на екраните – овој пат за Zoé E-Tech. Но, ретро-инспирираниот, поедноставен дизајн едвај го коментираше самиот Renault, што всушност е невообичаена стратегија, не толку користена од брендовите со најдобри лого-а.

“Ние го интегриравме на Рено 5 прототипот за прв пат. Со оглед на ентузијазмот и позитивните информации што ги добивме за логото, решивме да го пуштиме во продажба”, вели дизајнерот на Renault, Жил Видал.

“Тоа е рамнотежа помеѓу признавањето на наследството на брендот и влегувањето во новата ера, симбол на иднината. Рестилизираниот дијамант совршено ја отелотворува ерата на” Новиот бран “во којашто влезе Reanult”.

Видал додава дека новото лого е дизајнирано да изгледа „неизвалкано“ и да инспирира чувство на движење – вклучително и анимирани верзии на логото што ќе се појават во дигиталните маркетинг кампањи.